tisdag 19 maj 2009

Snart läggdags

Vilken otroligt lång föreläsning jag var på i eftermiddags! Vi körde fem timmar, endast med korta pauser som dessutom inte låg var 45:e minut, som det brukar vara. Vi körde ungefär en timme i sträck och sen 15 min paus = jobbigt! Men det var ändå givande, det kändes som jag snappade upp en hel del :)

Min syster-yster har blivit sjuker.. Stackarn har ont i halsen och huvudet. Tror inte hon har haft feber sen imorse och det är ju skönt i alla fall. Jag hämtade henne i skolan i förmiddags och fixade lite te åt henne när vi kom hem. Känns skönt att kunna pyssla om lite :)

Älskling kom inte till mig ikväll. Han blev tvungen att stanna hemma och städa rummet, vilket jag förstår ;) Det var sjukt dammigt, och han sa att han idag när han sov (han jobbar natt denna vecka) hade känt att det kliade i näsan och att det var väldigt dammigt. Nu är det säkert fint igen!
Han ringde nyss för att säga godnatt, han åkte ut på ett jobb nu. Då blir det alltså inget prat precis innan jag somnar :( Jag älskar att prata med honom då, att det sista jag gör innan jag sluter ögonen är att säga jag älskar dig till honom.. Min finaste!

Sov gott!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar