torsdag 14 maj 2009

Hem och vända!

Jag och Hanna har varit så himla duktiga idag! ;) Vi satt i typ 4,5 h med den där uppgiften. Det var faktiskt kul och vi blev väldigt nöjda! Nu återstår att se hur många poäng vi får...

Jag har inte fått mitt tjänstgöringsintyg än! Skit också, får ringa till kommunen imorgon igen och fråga vad sjutton de håller på med. Att det ska vara så svårt..

Över till något roligare! Snart ska jag iväg in till stan, hem till Louise. Vi och Åsa ska ut ikväll! Ska bli så himla kul!! Längesen vi gjorde nåt sånt tillsammans. Det blir nyktert och städat ikväll för min del, ska ta bilen. Blir skönt att vakna pigg och glad imorgon och slippa vara seg och bakis ;)

Måste käka lite nu, ha en bra kväll!
Kameran hänger med mig sen ;)
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar