onsdag 6 maj 2009

Filosoferande på hög nivå ;)

Jag tänker ofta på framtiden. Vad har livet att erbjuda mig? En massa roliga saker, hoppas jag! Jag ser positivt på framtiden, även om den är oviss.
Jag har sökt in till universitetet inför hösten, men vet inte om jag kommer in. Besked kommer senare i sommar. Allt tyder på att jag kommer in, men man kan aldrig vara säker. Tänk ändå, att jag vet inte ens vad som väntar mig bara några månader framöver. Läskigt! Spännande tycker kanske vissa, men just nu känner jag att det mestadels är nervöst. Jag vill verkligen börja plugga på riktigt nu!

Hur kommer mitt liv se ut om ett halvår? Är jag student på heltid eller jobbar jag?
Det jag hoppas allra mest, av hela mitt hjärta, är att jag och Jonas fortfarande är tillsammans. Han betyder så otroligt mycket för mig! Snart har vi varit tillsammans i ett halvår, och vi lär fortfarande känna varandra. Det tar lång tid att lära känna någon helt och fullt. Det känns väldigt spännande att jag kommer upptäcka nya sidor hos min älskade :)

Nu kom jag visst inte längre i mina tankar, får i alla fall inte ner mer på print just nu.

Sov gott om vi inte hörs mer idag!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar