måndag 11 maj 2009

Det går trögt..

Fy, vilken trög dag! Jag gjorde ett ordentligt försök att plugga i förmiddags. Städade bort allt onödigt på köksbordet, tog dit datorn, nödvändiga böcker m.m. Men det gick inte, jag kunde inte koncentrera mig på det som stod. Det slutade med att jag hade läst ett kapitel om kontraktsrätt utan att ha fattat ett ord. Bra Karin! Således la jag ner pluggandet för en stund, öppnade frysen och hittade en bruk Ben and Jerry's och satte mig i soffan och kollade på Patrik 1,5. Supermysig film!

Har fixat en del i tvättstugan idag igen, märkligt att det samlas så mycket tvätt! Har dessutom, av någon outgrundlig anledning, börjat tvätta en del av Jonas kläder ;) Men det gör mig inte särskilt mycket, jag blir glad när jag ser hans kläder :) Det får mig att tänka lite extra på honom och jag känner att jag gör någon nytta och hjälper honom.

Jag är så himla törstig! Fattar inte detta. Jag dricker vatten som en kamel!! Antar att man har sådana dagar ibland. Tur att vatten är så gott :)

Dags att dricka lite mer vatten och sen gå ner i tvättstugan en stund igen.

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar