måndag 11 maj 2009

I'm alive!

Jag har varit hon Jonas hela helgen typ, och hans brorsa hade gjort nånting med internet, bla bla bla, så jag har inte kunnat uppdatera sen i fredags, som ni kanske har märkt ;)

Det har varit en väldigt trevlig helg får jag säga! Var på födelsedagsmiddag i fredags, vilket var väldigt kul! Oj, vad partysugna vi blev!! I alla fall vi tjejer ;)
I lördags var jag ju på Jonas farmors vänninas kalas, det var mycket trevligt! Det enda som var lite sådär var väl att vid maten hamnade jag vid ett bord med två medelålders män och Jonas, som snackade bilar, maskiner och liknande. Kände inte att jag hade något direkt att tillägga i deras diskussioner..

Nej, nu ska jag väl ta tag i plugget här igen, har haft lite ledigt från det i helgen. Har varit otroligt skönt samtidigt som det har känts lite stressande att inte läsa..
Just det, ska ringa Lerums kommun idag också.. Gah, jag orkar inte egenligen!!

Hoppas ni får en underbar dag!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar