måndag 18 maj 2009

Massa fix

Fy sjutton, vad trött jag var imorse! Jag kom verkligen inte upp ur sängen. Förstår inte detta, för då hade jag ändå sovit nio timmar. Well well, det blev bättre efter en dusch, som tur var :)

Min pappa har fyllt år, så vi ska ha stort släktkalas här på lördag. Min kära morbror ringde mig för ett tag sedan och undrade om jag hade något förslag på vad de kan köpa till pappa. Och grym som jag är, kom jag med världens bästa förslag ;) Ölprovning med en trerätters-middag efteråt. Detta ledde till att jag fick i uppdrag att fixa allt. Great liksom, som om jag inte har andra saker att göra! Men å andra sidan gillar jag ju att hjälpa till och vara snäll, så jag tog på mig uppgiften. Så idag har jag ringt till stället vi ska till och kollar upp en massa saker + ringt till min morbror och checkat läget.

Dessutom, har jag ännu inte fått mitt förpillrade tjänstgöringsintyg!!! Ringde till kommunen igen, och nu lovade hon yttligare en gång att hon skulle fixa det idag, så jag har det imorgon eller allra senast i övermorgon. Vi får väl se..... Jag blir galen snart!!

Nej, nu är det dags för mig att göra lite annan nytta och fixa lite här hemma. Hörs sen!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar