onsdag 13 maj 2009

Spontan-shopping!

Att shoppa kan vara en av mina favoritsysselsättningar ;) Hanna och jag skulle till Ica och handla och man åker då förbi Lindex. Jag har aldrig riktigt gillat Lindex, men nu det senaste har de skärpt till sig! Hittade i alla fall ett linne som jag kan ha när jag tränar och två somriga toppar :)
När vi väl kom in på Ica gick det förvånansvärt snabbt. Hanna brukar alltid läsa på alla förpackningar och jämföra vilken som är nyttigast, men detta hoppade hon över idag ;) Det gjorde att den sammanlagda tiden vi spenderade i butiken endast var 15 minuter!

Jag ska laga en maträtt ikväll som jag aldrig har lagat tidigare. Ska bli oerhört spännande! Färsk pasta och kycklingfilé med en citronsås. Paprika, purjolök (eventuellt), färsk babyspenat och vitlök hade jag tänkt lägga i också. Detta ska alltså serveras ihoprört, alltihop, enligt ett recept jag hittade på arla.se. Dock bytte jag ut en del av ingredienserna, så det som är kvar från originalreceptet är pastan, vitlöken och spenaten! Hoppas att det blir gott!

Nu är det väl ändå dags för mig att ta tag i pluggandet, eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar